Pem Pem svarar på era frågor

Har fått in lite frågor från några läsare. Har samlat på mig ett tag, så har inte fått hela bunten på en natt ;)

Varför bloggar du? Favorit artist?
Svar: Jag tycker det är kul helt enkelt. Gillar att skriva av mig lite, och skriva ut mina egna åsikter. Och min favorit artist är för tillfället Melissa Horn. Super söt tjej som skriver och sjunger underbara låtar!!

Min fråga är vilken klädesaffärer du gillar bäst och vilken som du tycker har bäst utbud?
Svar: Jag gillar många. Tycker det är snyggt att mixa lite för att få fram en blandad stil. Men HM, Gina, Zara, Monki och BikBok är några favoriter!!

Vilka kläder kommer du att ha i sommar?
Svar: Tunna tunikor, jeansshorts och söta klänningar!

Vart shoppar du mest?
Svar: HM och Gina Tricot

Hur skulle du beskriva dig med tre ord?
Svar: Blyg, snäll, osäker

tjänar du på din blogg? eller vad jobbar du med?
Svar: Nej har inte tillräckligt många besökare för det, och jobbar faktiskt inte med något för tillfället!

Har du någon förebild?
Svar: Har ingen direkt förebild, utan mer stilikoner när det gäller mode. Nicole Richie exempel

Vilken är din naturliga hårfärg?
Svar: Mörkbrunt

Plattar du ditt hår?
Svar: Nja, inte alltid. Har för tillfället ingen plattång :(

Har du, eller har du haft, någon/några piercingar eller tatueringar?
Svar: Har ju i öronen. Har haft näsan och har funderingar på tatuering och ny piercing.

Vart är din jeansjacka ifrån? Jättefin!
Svar: Tack så mkt! :D den är från Gina

favorit plagg?
Svar: Tunikor

favorit färg?
Svar: aprikos

favorit dricka?
Svar: Cola

hur lång är du?
Svar: ca 160 cm.

hur länge har du bloggat?
Svar: Den här bloggen är kanske 1år gammal, haft några innan

tycker du att du är söt?
Svar: Ibland

är du nöjd med ditt utseende/kropp?
Svar: Nej, finns alltid ngt jag vill ändra på :P

vad är du mest nöjd över med din blogg?
Svar: svår fråga, vet faktiskt inte(?)

vad är du mest nöjd med ditt utseende?
Svar: Också en svår fråga, mitt hår tror jag

Om man bor i stockholm som du och tycker du verkar va en jätte trevlig tjej o så, skulle du gå med på en fika i stan eller så med en läsare då?
Svar: Kanske de :)

har du pojkvän?
Svar: Japp :)

Har du scolios? Förlåt om det är en störd fråga men har scolios själv och vet typ inte om någon annan som har det så skulle vilja veta.. :)
Svar: Vet inte ens vad det är så det har jag nog inte :)

favorit märke på kläder?
Svar: Har inget favorit märke lägre,

är du helsvensk?
Svar: Oui.

hur många läsare har du om dagen?
Svar: väldigt olika från dag till dag


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0