God morgon :)

God morgon :) sovit gott? I have! Förutom att jag vaknat då och då av att jag har haft ont i käften :P men men.
Är färdig för skolan nu påklädd och allt, för en gångs skull klar i god tid, behöver inte knata till bussen förrän om en halvtimme :) No make idag orkar inte göra mig till för några timmar i skolan, så ser ganska sunkig ut :P. Efter plugget ska jag till KICKS och fylla i några papper och sen blir det hem och duscha och fräscha upp sig lite för kvällen, ska träffa matilda runt 3-halv 4, då ska vi in till stan och kolla lite vårnyheter i butikerna tror jag :) Längesen jag gjorde det, så ska bli kul!. Efter det bär det väl av hem till mig en snabbis och sen till vilden :) får se hur vi lägger upp kvällen, aja kul ska det bli :)

Mycker mer finns det nog inte att säga just nu, så önskar alla ha en bra dag så hörs vi senare :) ciao


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0