hejhååå

Pratade nyss med matilda i telen, härligt att höra hennes röst igen! :) Saknar henne så mkt :( Hon åker till Danmark nu så kommer inte hinna träffa henne innan jag åker till älsklingen :(

 

Sitter just nu och läser på hur man gör gelenaglar, har nämligen köpt det och ska lära mig hur man gör det. Verkar ganska så pilligt men får hoppas det blir bra! Jag slutar ju runt 2 imorgon så tänkte åka direkt hem för att fixa dem, det lär ju ta ett par timmar + att jag säkert måste göra om ett antal gånger, kommer nog ta ett tag innan jag får det snyggt, men det är värt ett försök iaf :D Wish me look people!

 



Min vackra Matilda!



Gelenaglar - Mina kommer nog dock inte bli lika bra :P


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0