Mon mon

God morgon alla läsare! Vaknade iof för några timmar sen men har legat kvar i sängen med älsklingen och kollat film, "tusenbröder". me like ^^

Nu är älsklingen i duschen och jag lånar hans data (den är extremt mkt snabbare än min) för att passa på att blogga lite :). När han är klar blir det mer film, tror det blir "New Moon" igen, love that movie!(+att han inte har sett den)

Vi kommer bara ta det lugnt idag och vara hemma hos mig. Han åker hem idag under eftermiddagen. Då får det bli en liten spakväll med me,myself and I, hehe.
 
Imorgon är det back to work, ska bli kul  faktiskt, trivs riktigt bra på jobbet, synd bara att det är sista veckan :/.

aja, mer finns det väl knappast att skriva, känns som om jag bara sitter här och babblar på om ingenting.

Men idag så lovar jag att vi hörts senare ikväll. ciao so long!


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0