Sjukling ute i vårsolen

Idag när jag vaknade mådde jag sämre. Kunde knappt stå på mina ben och hade så jävla ont i munnen. Så stannade hemma från skolan idag också! Börjar bli jävligt trött på det här -.-

Suttit hemma hela dagen och låtit det växa mossa på mig..men när mamma kom hem gick vi ut på en promenad runt edsviken. Det var riktigt mysigt, och även fast det fortfarande är mkt snö ute, så fick solen mig att få lite vårkänslor :) Wonderful!

När vi kom hem gjorde vi Oboy. Tänkte kolla runt på lite närshopping nu i väntan på maten :)

Förhoppningsvis (tro det eller ej, men jag hoppas) så kan jag gå till skolan imorgon! :)

ciao så länge


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0