They can never take yesterday

Hej alla läsare! Är grymt trött även fast jag inte gick och la mig så sent igår, men blev dock väckt runt halv 9 tror jag för matilda skulle på träning :)


men iaf.. igår var vi först hemma hos tilda hade inte tänkt att gå ut men blev lite smått rastlösa så bestämde oss för att åka och köpa godis. På vägen träffade vi Joel, Ed, Henke. Va ute med dem en stund och gjorde inget speciellt, men jävligt kul att träffa dem igen :D inte träffat ed och henke sen i sommras ;o joel träffade jag ju på hans 20års dag i februari. Men sen efter vi tröttnat på det gick vi hem till vilden och gjorde lite mackor och satte oss för att titta film. Vi kollade på "Prinsessan" den nya svenska filmen, skit bra var den! När filmen va slut drog dem tre vise männen och jag och vilden gick och sov


När vi vakna idag åt vi gos frukost, sen åkte hon till träningen och jag hem. Men när jag kom hem ville mamma dra med mig till Täby för att kolla möbler till nya lägenheten och för att shoppa lite, så fick vända i dörren igen typ :P Efter några timmar i Täby drog vi oss hem för lunch och nu sitter jag här :) Lägger snart upp en bild på dagens shopping :) ciao 


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0