Remember forever

Satt och tittade gamla bilder på facebook och insåg hur mkt jag saknar dig och det vi hade. Fan va kul vi haft!

Här är en gammal video jag gjorde till dig för längesen med våran låt





Vi gick skilda vägar ,greppade tag i andras händer .
Jag försökte göra allt men jag vet att det var jag som gjorde fel.
Löften om att bry sig som inte längre finns mer .
Va ärlig mot dig själv , är det såhär det skulle bli ?
I så fall trodde jag fel om hela dig och ditt liv .
Du var en ängel för mig så varför hände dethär ?
Ett misstag som förändrar allt , hela min värld .
Så klart jag vill va vänner . Men just nu känns det som om det inte går.
För varje gång jag ser dig river det upp gamla sår .
Alla minnen stannar kvar och alla stunder som vi skratta .
Det var du och jag till döden , ville aldrig ha någon annan .


Kommentarer
Postat av: zandra

Våra tider var underbara..kommer aldrig glömma dem!<3

2010-04-05 @ 11:03:27
URL: http://zandraaberg.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0