A great start on the week!!

Är hemma nu. Åkte till skolan, skrev mitt prov, gick bra tror jag :D Efter plugget drog jag och Annie hem till mig och efter det till stan och mötte John och Ola. Vi väntade på Edward som sen efter ett antal timmar kom. Men då skulle jag och Annie till solariumer. Ville bli sådär fräsh brun ni vet? Har faktiskt lyckats dem senatse gångerna, men den här dagen blev jag röd och fräkning. Fint :D !!

Jag och Annie satt kvar ett tag i fridhemsplan och segade, båda vart skit trötta av någon anledning. Vi skulle först åka och träffa Edward igen, men kom fram till att vi var för trötta för det!!

Så jag kom hem och målade naglarna, blev latte färg hehe. Ska snart äta och efter dte blir det städning och dusch,

Imorgon kommer min älskade pojkvän hit!! Saknat honom så mkt!!!



Jag och Annie (Bilden är inte tagen från idag)



Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0