En toppen onsdag!!

Hello friends!!

 

Visst är det underbart väder ute?

Är på toppen humör idag faktiskt!! Skulle möta Annie vid pendeln men hennes pendel hade fastnat så fick gå till skolan utan den lilla knasbollen :( hehe

 

Men lugn..hon kom sen tack o lov ;) Annie som gör mina dagar i skolan! Love you girl! Självklart åt vi ute på lunchen, and belive me, när Pem Pem äter ute, då är det fan sommar!!!

 

Hade sömnad hela dagen och efter det åkte jag och Annie in till stan för att titta lite saker. Sen skulle hon åka till sin pojke och jag väntade på mammsen.

 

Jag och mammsen gick runt och shoppade lite. Fick tag på en del fina saker faktiskt!!!





Shorts, linne och kjol - Allt är från Zara.

Köpte även en lång svart klänning, men den gjorde sig inte bra på bild så skiter i att lägga upp en bild på den ;)


Men iaf.. så åkte vi hem sen och bagav oss ner till gymmet. Mamma gick på friskis och svettis pass medans jag var i gymmet. Gymmade ca 1 h och 30 min så är ganska så trött nu.

Kom hem för en liten stund sen och ska snart hoppa in i duschen och sen äta.

men jaa, det var nog allt för idag... eller iaf för tillfället ;)

ciaaoo

 


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0