Happy day!!

Är hemma nu. Slutade tidigt idag, super skönt!! Hade ca 1 timme samhäll på morgonen sen skulle vi alla in till stan på studiebesök. Var ganska intressant faktiskt!!

 

Efter det åkte jag och Annie till sumpan och tog varsin sub, sen satt vi och njöt av det varma vädret.

 

Sitter nu och fixar naglarna, Filar på dem och lägger på mirakel nagellacket från Sally Hansen, sen blir det rosa naglar!! Får se vad jag hittar på när naglarna är klara men är trött som tusan så funderar faktiskt på att ta en tupplus haha. Ikväll ska jag iaf till gymmet och sen blir det att packa för morgon dagen då jag åker till älskling.

 


Kommentarer
Postat av: viccan

fin :)

2010-05-27 @ 16:14:32
URL: http://nattstad.se/alltidviccan

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0