Summerfeelings

God morgon mina hjärtan!!

 

Igår när vi kom hem gick jag och älsklingen på en promenad i det fina vädret. Efter det var det hem för mat och resten av kvällen tillbringade vi i sängen tittandes på Wallander. Efter det sov vi. Båda trötta efter den tidiga uppstigningen och långa bilresan hem från Åre.

 

Vaknade 6 idag. Jag följde med honom till tåget och sa hejdå. Efter det började jag åka hemåt igen. Fick då reda på av Annie att vi är lediga idag. Bra start på veckan or what!?!

När jag kom hem lagade jag frukost och satte mig i sängen och åt den. Har inga planer för dagen än så får se vad som händer. Trodde som sagt att det var skola. Men ut ska jag iaf och njuta av det fina vädret, visst får man härliga sommarkänslor? :D



Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0