Sunshine

God afton på er :D hehe

Fan vad jag älskar vädret, känns som om jag redan vore i spanien ;) !!

Idag var det skolan som vanligt. Det var väl sådär roligt men whatever.

Efter plugget drog jag och annie till fridhemsplan och solade en snabbis, och efter det gick vi en runda till rådis. Vi i klassen ska ju grilla där nästa helg så vi skulle bara checka läget lite för att planera vidare :)

Efter det drog vi hem, jag till thorildplan och hon till spånga. När jag kom hem tyckte mina föräldrar det skulle vara trevligt att gå ut och äta på våran favorit Tapas Bar. Var riktigt mysigt att sitta på uteserveringen i solen och käka spansk mat, Such a summerfeeling man!!

Nu ska jag iaf ta en dusch och sen ska jag fixa naglarna. Ska försöka att lägga mig tidigt idag så att jag är pigg imorgon!!


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0