Tisdag morgon

God morgon!!  :D vaknade av solen i ansiktet och kunde inte somna om, lika bra det kanske, ingen risk att jag kommer sent då... kanske ;)

Nu ska jag klä på mig och lägga lite make. Runt 10 över 10 ska jag möta upp Annie i sumpan och tsm med henne gå den korta biten till skolan sen. Har datakunskap och sömnad idag :) Ganska skön dag, lite synd bara att jag inte slutar förrän halv 5 :( Suck!!

Älsklingen kommer idga. Så efter skolan så ska jag vara med honom. Han pratade om att vi skulle in till stan en snabbis, men sen blir det nog direkt hem till mig och ha mysigt ;)


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hoppas du får en toppen helg :)



Kramis

2010-05-14 @ 16:03:25
URL: http://hellonicki.se

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0