Vakna till en grå himmel

God morgon!! Vaknade för en liten stund sedan. Ska snart flyga in i duschen och fixa och dona med mig ;)
Ska möta Annie vid pendeln runt halv 11. Båda jag och hon ska göra svenskkaprov. Efter det tänkte vi luncha tillsammans, lät på henne som det skulle bli sushi idag :D

Efter sklan ska jag åka direkt till solariumet och sola. Efter det blir det hem och städa. Kanske även ska möta upp mamma på stan för att fixa lite saker, får se om jag orkar det då!! Sen ikväll blir det att fixa naglarna och sova tidigt.

 

Är grymt trött idag, trotts att jag sov igår på dagen och dessutom kunde somna på kvällen, weird!?!

Aja, nu ska jag som saggt flyga in i duschen, ciao

z39961574.jpg Umbrella image by Lily796731


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0