Yesterday, I still smile

Hello people! Kom hem för en liten stund sig. Känner mig trött och sliten, vet dock inte varför. Kanske för sen läggdags igår och för tidig uppstigning idag(?)

 

iaf så vad som hände igår...

 

Jag och Matilda gick ut för att äta. Vi fick sällskap av Edward, Nour (Erik) och några :D Hade skit trevligt! Var med typ hela kvällen. Skulle med dem till deras kompis men sen efter ett antal minuter stående i regnet (dygnsura) så bestämde pojkarna sig för att åka på fest i Sätra. Jag och Matilda kände inte för det utan åkte hem till henne igen och la oss i Tv rummet och kollade på New Moon. Dock så somnade jag efter någon minut, så såg inte så mkt.

 

Idag... Vaknade runt 9 tiden precis som planerat. Åt god frukost medans vi kollade på TV (så som vi alltid gör) Sen skulle Matilda och hennes familj till kyrkan för hennes lill sis skulle ha sin kofna today ;) Mamma och pappa kom och hämtade mig och vi tog en sväng till Täby för dem skulle köpa matta höhö.

 

Nu är jag trött och tänkte ta en tupplur på högst en timme. Sen måste jag sätta igång med pluggandet. Har ju prov imorgon!!!

 

Skulle egentligen träffat Alma idag på dagen och hade planerat att senare träffa Ed, Nour och tilda men blir tyvärr inget jag hinner idag :(


Både jag och matilda hade självklart med oss kamera igår men glömde bort det totalt så blev inga bilder :( To baad!!



Gammal bild på mig och Tilda


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0