Don't let it go to your head

Kände att jag behövde kommat bort ett tag. Mådde ingen vidare. Gick en promenad till Fridhemsplan i det fina höstvädret. Var skönt att bara gå själv och kunna få tänka lite i lugn och ro. Jag behövde det.!!

Åkte in till stan och träffade Haldin, älskar den bruden, she's craazy ♥ Behövde dig verkligen en dag som den här, tack för att du orkade!!

Efter det åktre jag och pojkvännen hem till honom. Vi gjorde inte så mkt, Kollade TV med barnen. Men det var skönt! Senare fick jag skjuts hem av Adde. Kom hem runt 9 tiden då mamma va söt och värmde lite mat till mig.

Har suttit nu och försökt få min data att funka och äntligen gör den det!! Vet intr vad som var felet men den ville inte starta :S

Aja nog om mig och min dag. Snart är det dags för sängen, men först dricka 100 liter vatten, kasslern va skit stark :$


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0