Tiden läker inga sår det har ju gått flera år.

Det gör ont när jag somnar. Det gör ont när jag vaknar. Jag lever med en ständig smärta i mitt bröst. Inom mig har jag ett stort tomt hål som aldrig kommer bli helt. Jag kommer alltid vara trasig och aldrig vara som du vill. Jag kan aldrig gå en hel dag utan att falla. Jag kan aldrig gå en hel dag glad.
Känner hur jag faller tillbaka till flera år tillbaks. Börjar tänka samma tankar, jag vet inte längre vad jag gör. Det har kommit tillbaka och jag orkar inte stå emot. Jag har inte modet att säga ifrån. Kampen kommer tillbaka och tårarna ligger på, jag önskar att någon kunde se hur jag mår. att inom mig finns osynliga sår.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0