Say hello to goodbye

Känns som det här har varit en riktigt lång dag!! Åkte till skolan på möte runt 11 tiden, och det höll på i ca en timme skulle jag tro (?). Efter det var det iaf sömnad en stund och sen skulle vi in till stan och kolla en utställning på östermalm!! Riktigt fin var den faktiskt :) Men va grymt mkt folk och jag blir bara grymt irreterad i folkmassor där folk trängs och knuffas..sooo NOT Pem Pem style...

Iaf så efter det stannade jag och Annie kvar i stan en stund. Kom hem runt 8 tiden då skolfotona hade kommit, hehe ingen vacker syn ;)

Har fram tills nu pluggat design och materialkunskap. Nu ska jag skriva lite svenska och sen blir det duschen och sen fixa naglarna.

Så intressant är mitt liv ;)


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0