Happy Fucking Birthday!

Är helt slut efter helgen. Blev en bra fest för älsklingen, även opm den hade kunnat sluta bättre.  Men det är inget jag ska dra upp här på bloggen!!

Igår åkte jag och älskling till hans faster för att bara ta det lugnt. Och det gjorde vi.. haha låg HELA dagen i soffan och sov. Vaknade när vi skulle äta och somnade sen om. Var riktigt skönt att bara ligga och sova och sega sig en hel dag :)

Idag åkte vi hem. Fortfarande väldigt sega (iaf jag) Vi gick till skärholmen för att fördiva tid och inte bara bli liggandes hemma idag igen (även om det hade passat mig utmärkt!)

Idag blir det tidigt sovdags, men slänger fösrt upp lite bilder från festen :D










HAHA så ful jag är på alla bilder!! Look like a real drägg!!!


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0