Gårkvällen..lång kväll

Tjjoohoo!
Kom nyss hem från Matte och Sebbe.
Kvällen började med att jag drog till Zandra där vi käkade och fixade oss lite :)
Efter det åkte vi och träffade Sunti och Krille i Hornstull. Vi hade tänkt gå till långholmen men dem vi skulle möta upp med var inte där. Satt på någon brygga på andra sidan stan höhö. Vi hittade inte dit så vi fick fråga om vägen. Vi frågade en snäll skånetant (Vilket Krille tyckte va förolämpande) men iaf, så sa hon att det skulle vara en "Vacker promenad" över bron. Så vi knatade. Det va...heh vackert :). Zandra, Krille och jag ville egentligen gå på rave men Sunti envisades att vi skulle gå till dem andra...så det gjorde vi. När vi väl hittade dem satt vi på bryggan och drack lite. Ganska mysigt faktiskt. Sen bestämde vi oss för att alla gå till långholmen. När vi nästan var framme så ville jag och Zandra inte längre vara kvar. Vissa av personerna hade blivit onödigt dryga tyckte vi. Så vi började gå mot tuben. Men då träffade vi Alexander den store och hans följeslagare Sebbe. Vi gick tillsammans till långholmen och hängde där ett tag. Men det va kallt och trist. Sen snacka vi lite med Sunti och Krille och bestämde oss för att vara med dem istället för Alexander med lila kläder...MEN det vart fortfarande tråkigt så vi alla gick och skulle käka..lr ah jag och Zandra va panka så det blev inte så mkt av det. Istället åkte vi och träffade Arre, Niko och några. Zandra tyckte inte det va så kul kanske...höhö men jag tycker alltid det är mys att träffa pojken min :). Efter det åkte vi till slussen och mötte Matte och Sebbe som precis kommit från krogen, lite halv lustiga sådär var dem. Vi åkte hem till dem. Snaggade Sebbe. Käkade och kollade på Batman. Jag gick och la mig i Eriks säng och kommer antagligen få både svininfluensan och Hiv nu. Aja, vaknade runt halv 12 av Zandras fina entree.
Vi åkte hem och nu sitter jag här. Ska bara ta det lugnt idag för känner mig ganska sliten efter går dagen.
Have a nice day everyone!

xoxo// E

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0