Lite mera sanning

Egentligen...allt är så mkt lättare än vad vi tjejer gör det till. När vi vill ha en kille så visar vi det. Vi ringer honom, Vi smsar honom. Vi vill vara med honom och drar oss inte för att träffa honom. Om vi inte har tid så skaffar vi det. För vi gillar den där killen och inget är för jobbigt att göra för honom.
Ladies, tyvärr måste jag säga att killarna är mer lika oss (Ta det inte som en förolämpning tjejer,menar inte att ni är svin)
Vad jag menar är att om en kille verkligen gillar dig så kan han inte hålla sig borta. Han ger allt. Om han verkligen vill. Om han säger att han glömmer ringa, så är det samma sak som att glömma dig. Glömmer han dig så gillar han dig helt enkelt inte. Frågar han inte fall ni ska ses så är det för att han inte vill ses. Men när du frågar vågar han inte säga sanningen. Killar är för fega många av dem. Man ska såklart inte dra alla över samma linje, men alla jag varit med har gått under just den här linjen. Så nu har jag erkännt för mig själv att dem här killarna faktiskt inte har gillat mig. Dem har inte hört av sig och dem är ofta för upptagna för att hinna träffas. Bullshit. Det är ju skrattretande hur fega dem är som inte kan säga rätt ut : Jag gillar inte dig.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0