Flippat

Tja babes!

Var ju med Sandra i mörby och käkade och drog runt lite. Köpte lite skönhetesprodukter till mig :)
Vi åkte sen hem till mig och flippade ut totalt av trötthet. Sandra dansade halvnaken till Carola låtar och jag låg i sängen med fjädrar i håret och garvade (jag har aldrig sagt att vi skulle vara normala).
Gjorde manikyr på Sandra och sen lånade hon kläder av mig (tror jag) som vanligt :P
Hon åkte hem och sitter här och är fett trött nu. Pappa är också sur för att vi sjöng lite väl högt till carolas låtar medans han försökte jobba. hahah Sandra lyckas alltid ligga på pus kanten hos mina päron ;)

Aja, måste plugga lite nu och kanske ta en powernap om jag hinner.

Hör av mig snart!

Kommentarer
Postat av: haldin

hehehehe ojsan, hälsa förlåt till din pappa! :$

2009-11-03 @ 18:18:07
Postat av: E M M A

HAHAHAHA kan jag väl :D

2009-11-03 @ 20:33:41
URL: http://emartenssons.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0