Idag/imorgon

Hej babes! :D

När jag väl kom till skolan idag vart det kul. Hade genrep på visningen och fixade det sista när det gällde kläder och assecoarer.

Imorgon börjar jag 10. Ska få t-shirtis till mässan då, blir väl att snygga till dem lite (brukar va fett tråkiga annars)
Ska vacsineras mot svininfluensen också, känns inte kul. Är rädd för sprutor och har hört att man får väldigt ont efter :/ men men måste göras säger pappa!

Efter det ska alla åka till Älvsjö och ha genrep på scenen. Kommer bli kul.

På torsdag är första visningen. Kom ihåg när jag började st martins var det visningen som jag såg fram emot, och nu är jag där :D haha

Ska gå och nanna snart så jag är pigg imorgon!!

Sov gott sötnosar :)

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0