Give me a call

Hej alla sweets!

Vaknade för inte så längesen. Känner miug ganska utilad för en gångs skull. Har ringt runt till några skolor och frågat om platser, inte många som svarar förutom Kulturama, men det var fullt där...tyvärr:/, Aja bara att ta nya tag :)

Idag är det visning av lägenheten igen så får se va jag ska göra då. Annars fram till det tror jag bara jag ska vara hemma och fortsätta ringa runt till olika skolor.

Imorgon blir det lunch med Michelle och sen mys kväll hemma själv. Mamma och pappa skulle på konsert och jag hade inte lust att följa med :P hehe.

Aja, nu ska jag fortsätta med min samtalslista.


Hoppas ni får en bra dag :)


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0