Monday

Hej vänner :)

Dagen var bra.
Började med historia i 3 timmar. Förrutom att jag var trött så var det annars kul, klassen där är grymt skön!
Efter det åt jag lunch med Linda och Zandra.
Fick min present av Zandra :) Tack så mkt!<3
Sista lektionen för mig idag var svenska. Orkade inte var kvar sista lektionen ^^
Jag tog pendeln till stan och träffade Jori. Vi gick runt och kollade på saker till mig (a) haha.
Köpte till slut ett par skor från Din Sko som jag länge tittat på :)
Sen åkte vi hem till mig tog det lugnt typ...Följde med honom till Mariatorget och sen åkte jag hem själv igen.
Whatever...It was a great day!

With love//E




Skorna från Din Sko jag köpte idag!

Kommentarer
Postat av: besa

fina :D

2009-09-15 @ 18:19:20
URL: http://beesa.blogg.se/
Postat av: E M M A

tack :D

2009-09-15 @ 18:21:03
URL: http://emartenssons.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0