Skönt för att vara måndag

Hello people!

Började halv nio idag, hade prov i historia (I didn't know) men har redan fått en mail från Anna om att jag ska göra omprov nästa vecka, hehe bra jobbat av mig!

Slutade runt 9 så då bestämde jag mig för att åka hem istället.
Har suttit och pluggat och skrivit klart kultur och stilhistoria arbetet om 20-talet. Ganska stolt över mig själv faktiskt :D så mycket som jag pluggat den sista veckan gjorde jag fan inte på hela förra året :P hehe.

Aja, nu ska jag ta bussen tillbaka till skolan och ha svenska. Åker i god tid så att jag hinner köpa med mig en latte till lektionen. Efter svenskan så slutar jag. Får se vad jag ska hitta på. Arre ville träffas men är ganska så trött efter helgen så kanske bara blir hem och softa framför TV:n.

Nu måste jag kila så jag hinner med bussen.
Vi hörs när jag kommer hem, när det nu än blir :)

Ciao!


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0