Dålig update..

I know!!
Men har varken haft lust lr tid till att blogga. Har blandat ihop alla dagar i veckan, men det är väl så det ska va när man har sommarlov? ;)

Igår va jag iaf i vårberg hos älsklingen, hade en trevlig kväll och sov även där, kom dock inte i säng förrän runt 2 tiden, men fick chansen att sova ut idag fast älsklingen skulle till jobbet :)

Har varit hemma hos Helena största delen av dagen, druckigt kaffe och degat framför TV:n. Åkte hem vid 3 tiden, och senare på kvällen kom älsklingen hem till mig. Vi kollade film, åt och tillslut tog vi en kvällspromenad in till stan där vi sa hejdå.

Sitter nu och fixar naglarna, ska packa inför morgondagen, åker ju till nyköping så bloggandet kommer nog va dött i helgen också.

aja, nu får jag lägga på ett kol så jag kommer i säng någon gång :)


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0