Home from Åhus

Jag börjar detta iblägg som alla andra. Bad Update!!
Men har faktiskt varit bortrest och inte haft datan med mig!! Varit i åhus med familjen och älsklingen. Har haft det super gött!! Solat, badat, grillat och gjort allt som hör sommar i Åhus till ;)

Vi kom hem igår men sov hos älsklingen då, därav att det inte blev någon update då :P Kom hem idag tidigt på morgonen (älskling skulle upp tidigt och åka till nyköping)  hoppade i säng direkt när jag kom hem och sov fram till lunch ungefär, du gick jag med mamma till fridhemsplan och åt lunch samt tittade lite på det nyinkommna höst kläderna, känns lite tråkigt att dem redan börjat komma in i butiken, men snyggt är det och man blir allt lite sugen på att redan börja shoppa höstkläder trots att det är 30 grader ute haha :)

Idag och ikväll blir det hemma kväll, hade först planerat tjejkväll hos Annie, men det vart inte så. Imorgon kommer älsklingen hem igen och då ska vi till Huddinge och vara där över helgen, mys, vi får hoppas på fint väder!!

Snart kommer jag med en bildbomb från Åhus, Be right back ;)


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0