Update på en tråkig och seg dag

Tråkig dag idag.
Vaknade hos älskling runt 9 tiden. Åkte då från honom till kungsholmen där jag skulle klippa och färga håret.
Blev lite blondare än det jag hade innan, men ingen större förändring ^^
Var klar runt kvar över 1 då jag åkte hem för att vila lite (är helt slut i kroppen)
Efter det åkte jag till doktorn för att kolla så att allt stog rätt till med mig, hehe.

Nu skulle jag helst bara vilja lägga mig i sängen och sova, men då kanske jag inte sover ikväll så får hålla mig vaken ett tag till.

Idag ska jag bara vara ensam hemma med familjen, viklet jag inte varit på ett bra tag känns det som, känns som jag har haft fullt upp den senaste tiden (nog därför jag varit dålig på att uppdattera)

Aja, nu tänkte jag sätta mig och spela spel fram till maten, sen ska jag nog sova :)
men vi hörs säkert innan det.

Ciao


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0