Tog av min vän Annie,

Ditt utseende:
Hårfärg? - Blond!
Längd? - 160
Skostorlek? - 36
Ålder? - 18 :D




Kärlek:
Har du kille just nu? Ja
Gillar du någon? - Min pojkvän
Vem? - Älskling
Tillåter du din kille röra vid dig? - ja hehe
Har du haft sex? - aa
Hur många har du haft sex med? - inget jag skriver ut offentligt :)



Smak & stil:

Vad har du på dig? - Min och älsklings Tshirt ♥
Hur ser dina trosor ut? - som trosor brukar
Har du någon BH? - nej hehe ska sova snart
Hur ser den ut just nu? -
Hur beskriver du en pluggis? - no life, förutom att plugga då såklart
Har du bytt stil någon gång? - Många gånger!!
Vem är/var din förebild? - Svårt att säga, ser upp till så många :D



Bad days:
Har du varit full? - japp
Har du haft sex på fyllan? - ja
Har du rökt? - ja
Har du snusat? - usch nej!!
Har du gjort något olagligt? - mjo
Har du slagit någon ner till marken? - hehe aa



Yes/No:

Är du allergisk mot något? - ha
Tror du på gud? - ja
Har du en bästis? - jaa, Annie och Matilda är mina skyddsänglar
Är du vegeterian? - Nej, fukar inte för mig. Älskar kött!!
Är du olydig? - Somtimes
Har du vart med om ett stort gräl? - haha många gånger :(





Antingen eller:
Mjölk / saft? - Mjölk :$
ibumetin / alvedon? - vet inte, märker ingen skillnad :P
Katt / hund? - hund :)
cykla / gå? - Beror på humör och väder :)
öl / vin? - Öl :)


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0