Tiden läker ingenting



Och fortfarande, 7 år senare. Somnar jag med tårar på min kind-
Det gör så ont. Det gör så jävla ont.


Varför ljuger du för mig, har du kollat på min själ?
Då vet du hur mycket skit jag där inne bär
I mitt innersta rum finns bara djupa sår
Tiden läker ingenting, det har ju gått flera år

Det känns som allt är över nu, som om jag är på botten
Livet är ett spel och jag fick nitlotten
Allting känns så värdelöst vill bara komma bort
Bort till andra sidan av himlen eller nåt
bara känna en känsla av lycka igen
Bara kunna vara glad och skratta igen
Det fanns en tid då jag älskade mitt liv
Men nu är ingenting som förr, inget är sig likt
 


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0