hej hej hemskt mkt hej

Kom nyss hem. Slutade tidigare än väntat men hade faktiskt inget att göra. Bättre att jobba på mitt och Annies projekt hemma ;)

Skulle träffat älsklingen, men jag fick så väldans ont i magen :( Tror att mjölet har hunnit ikapp mig. haha. Nej men när jag va liten sa dem att jag var alergisk mot gluten, men för ca 3-4 årsen testade jag att äta mat med mjöl i, och gissa....det gick kanoners. Så i ca 4 år har jag då ätit "vanlig mat", kunnat äta vad jag vill :D hehe, men har på sista tiden fått väldigt ont i magen när jag gör så :( Ska testa att gå på en special diet utan mjöl och se om det blir bättre... bye bye good food :(

Nu mår jag iaf bättre! Det brukar ju gå över ganska så fort. Jag tror att jag och mamma kommer ta en sväng in til stan efter 4 någon gång. Ska beställa min present till älskling samt köpa skor och lite annat :D

Nu ska jag lägga mig och vila fram till de. Magen är ju inte riktigt i form som ni kasnke förstår :P hehe




Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0